ردکردن این
بهترین سیستم رندرینگ

بهترین سیستم رندرینگ

رندر یکی از فرآیندهای مورد نیاز در کار با برنامه های گرافیکی، مهندسی، تدوین و… می باشد. برای دریافت خروجی از برنامه های سه بعدی نیاز به سخت افزارهایی با قدرت بیشتری می باشد. همانطور که میدانید، هر سیستمی از پس تسک های رندرینگ بر نمی آید و برای این کار باید ابتدا میزان توان سیستم را مورد توجه قرار داد. در صورتی که سخت افزار بکارگیری شده توسط شما از قابلیت های مورد نیاز برخوردار نباشد، استفاده از بهترین نرم افزارها نیز فایده ای نخواهد داشت. قطعات و سخت افزارهای سیستم رندرینگ، بسته به نوع رندر، باید مورد انتخاب و جمع آوری قرار گیرند. می توان گفت همگی موتورهای رندر گیری به پردازنده های قدرتمندی نیاز دارند اما نیاز به پردازنده گرافیکی قوی تنها در برخی از برنامه ها برای دریافت رندر وجود دارد. برای جمع آوری قطعات و یا خرید یک سیستم به منظور کار با موتورهای رندرگیری، می توانید از خدمات گروه مهندسی لعل فام استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به بیان برخی از نکات در رابطه با انتخاب کامپیوتر برای رندرینگ، خواهیم پرداخت.

تا چند سال گذشته، برای رندرینگ تنها نیاز به پردازنده مرکزی قدرتمندی بود، اما با رشد پردازشگرهای گرافیکی، امروزه در کار با بسیاری از برنامه ها برای رندرگیری نیاز به GPU قوی می باشد. رندرینگ بر پایه CPU، زمان بیشتری به نسبت رندرها بر پایه GPU دارند. در پردازنده های بکارگیری شده برای سیستم های رندرینگ، تعداد هسته ها اهمیت بالایی خواهد داشت. بنابراین اگر رندرگیری های شما از محیط برنامه های مهندسی است که بیشتر نیاز به پردازنده مرکزی قوی تری دارد، می بایست پردازنده ای برای سیستم انتخاب شود که از تعداد هسته بیشتری برخوردار است. البته تعداد هسته های بیشتر، میزان توان مصرفی را در پردازنده و به صورت عمومی در دستگاه افزایش خواهد داد. پس برای برخورداری از عملکرد بیشتر در پردازنده مرکزی سیستم های مورد استفاده در رندرگیری، انتخاب خنک کننده قوی برای CPU اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

موتورهای رندرگیری آرنولد، CORONA و 3Delight نمونه هایی هستند که کاملا بر پایه پردازنده مرکزی بوده و در فرایند رندرینگ اساسا از کارت گرافیک استفاده نمی کنند. برخی از برنامه هایی که برای رندرینگ استفاده می شوند علاوه بر CPU نیاز به GPU قوی نیز خواهند داشت. رندرهای پایه GPU عموما سریع تر گرفته می شوند و بهره وری بالاتری نیز دارند و این به دلیل کاهش فشار کاری از روی پردازنده مرکزی و سپردن آنها به پردازنده گرافیکی می باشد. در صورتی که برای رندر گیری از کارهای سه بعدی بین خرید لپ تاپ و یا سیستم مردد هستید، پیشنهاد ما به طور قطع خرید سیستم رندرینگ می باشد. چرا که اولا کامپیوترها توان انجام تسک های سنگین تری در این کار را خواهند داشت، ثانیا، با بودجه ای که با خرید لپ تاپ رندرینگ اختصاص داده می شود، می توان سیستم عامل قدرتمند تری برای این کار تهیه نمود. به طور کلی برای تهیه یک سیستم به منظور استفاده در کار رندرگیری باید پس از مشخص نمودن نوع رندر، باید به قدرت پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، مقدار حافظه رم و استفاده از حافظه پر سرعت، اهمیت داد.

گروه مهندسی لعل فام یکی از برترین مجموعه های فعال در زمینه عرضه انواع کامپیوتر برای کاربری های گوناگون در اصفهان می باشد. شما عزیزان می توانید به وسیله تماس با همکاران ما در وب سایت پی سی کالا برای دریافت مشورت در این زمینه، تماس برقرار نمایید.