ردکردن این
سیستم مورد نیاز برای رندر در افترافکت

سیستم مورد نیاز برای رندر در افترافکت

افترافکت یکی از اصلی ترین برنامه های مورد استفاده در پروژه های موشن گرافی و همچنین طراحی جلوه های ویژه در آنها می باشد. رندرگیری از محیط این برنامه و دریافت فایل خروجی از آن نیاز به سخت افزار قدرتمندی خواهد داشت. یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از نرم افزار افترافکت این است که بسیاری از پردازنده های جدید توان اجرا و استفاده از برنامه افترافکت را به کاربر می دهند، اما در صورتی که معماری پردازشگر دستگاه شما 32 بیتی است، حتما نیاز است که آن را به 64 بیتی ارتقاء دهید. برای انتخاب یک سیستم نیاز است که با کارشناسان متخصص در زمینه سخت افزار مشورت نمایید. یکی از خدمات گروه مهندسی لعل فام در پی سی کالا، ارائه مشاوره به کاربران در انتخاب قطعه برای جمع آوری سیستم و یا انتخاب لپ تاپ برای کاربری های گوناگون می باشد. در ادامه این مطلب به بیان برخی از ویژگی ها در سیستم مورد نیاز برای رندر گیری از محیط برنامه افتر افکت خواهیم پرداخت.

نکته ای که در کار با این برنامه و رندرگیری از آن باید مد نظر قرار داد این است که، تسک های رندرینگ در این نرم افزار نیاز به پردازش های بسیار زیادی خواهند داشت. به همین جهت در صورت داشتن تصمیم به خرید سیستم رندرینگ برای این برنامه حتما باید نوع و قدرت پردازنده و همچنین میزان حافظه رم مورد توجه ویژه قرار گیرند. طبق نظر شرکت ادوبی، کمترین میزان حافظه رم که برای کار در این نرم افزار مورد نیاز میباشد 32 گیگابایت می باشد. در رابطه پردازنده مورد استفاده در برنامه After Effect باید گفت، در صورتی که قصد دارید از طریق خود نرم افزار از پروژه خود رندر بگیرید، بهتر است از پردازنده ای استفاده نمایید که در بخش چند هسته ای (Multi-Core) قدرت بالایی داشته باشد. به این معنی که هر اندازه تعداد هسته ها در پردازنده مورد استفاده بیشتر باشد سرعت رندرینگ بالاتر خواهد بود، اما بدیهی است که برای بالا بردن سرعت می توانید از نرم افزارهای جانبی مانند Adobe Encoder (نرم افزار اختصاصی برای رندرینگ در برنامه های شرکت ادوبی) استفاده کنید.

این نرم افزار توانایی کمک گرفتن از GPU برای سرعت بخشیدن به فرایند رندرگیری را دارد. تعداد هسته های پردازشی در پردازنده های گرافیکی بسیار بیشتر از هسته های موجود در CPU ها می باشد. به همین جهت سرعت تراشه های گرافیکی در رندرینگ بیشتر از پردازنده های اصلی می باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از نرم افزار جانبی بیان شده برای رندرینگ را دارید، می بایست سیستم شما از کارت گرافیک مناسبی برخوردار باشد. به طور کلی در کار با برنامه های گرافیکی، استفاده از حافظه های SSD عملکرد بسیار بهتری را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. سرعت SSD ها بسیار بیشتر از هارد درایوهای معمولی می باشد و برای کارهایی مانند رندرینگ، مناسب هستند. یکی از مجموعه های با سابقه و فعال در عرصه فروش و تعمیر انواع قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، مانیتور و سیستم های جمع آوری شده، گروه مهندسی لعل فام می باشد. از جمله خدمات این مجموعه می توان به ارائه مشاوره به کاربران برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر متناسب با نوع کاربری مورد نظر آنها، اشاره نمود. شما مخاطب عزیز می توانید در هر نقطه از کشور که هستید به وسیله تماس با همکاران ما در وب سایت پی سی کالا از این خدمات بهره مند شده و یا نسبت به خرید محصول مورد نظر خود از این مرکز اقدام نمایید.